elcn4139 pilavustutavuk benimde bi zamanlar öyleydi kolik bebegım vardı cok aglardı ama sımdı 9 aylıl cok sukur hiç üzmüyo beni
pilavustutavuk elcn4139 ben o yollardan geceli cok oldu üstüne 2.ci bile oldu 🙈 tek çocukta başımı kasiyacak vaktim yoktu, simdi 2 küçük cocukla nefes alacak vaktim yok 😃