Nazlinazli37 evet o zamanlar canı acıdığı için yemek yemek istemez. Kakasi cıvık olur, pişik yapar, sürekli huysuzluk yapar daha kolay ağlar. Gece uykusunda da inler, birden ağlayarak uyanır. Daha fazla uyanır eskisine göre ve hep ağlar. Elini ağzına götürdüğünde kafasını çevirir memnun kalmaz. Acıyan yere dokununca biz nasıl tepki verirsek o da aynı. İlk dis zamanlarında zorlamadim ben, ne zaman isterse o zaman mama verdim. Bide burda okumuştum denedim çok faydasını gördüm. Sokak simidi daha sert oluyor ya ondan vermiştim. Susamlarını çıkar istersen sende ver eline kendisi gevelesin dursun. Zaten yiyemiyor sadece ısırıyor. Dişler hiç anlamadan çabucak patladı