İlk bebeğimi doğumda kaburgamın incinmisti ağrım ćoktu hep yatarak emzirmek zorunda kaldım. Başta mecburiyettendi sonradan alışkanlıkla hep öyle şekilde emzirdim.Sekiz yaşında hiçbir sıkıntı olmadı.Bir kere bile kulaklarıyla ilgili sorun yaşamadık hatta.İkincisi bir aylık şu an onu da aynen yatarak emziriyorum bu sefer sıkıntım da yok.Doktoruniza sorun içiniz de rahat etsin tabi yine ama bir problem olmuyor korkmayın.Başıni kolumla hep destekledim ve uykuya dalmamaya çalışın en rahat emzirme şekli