Oğlum 15 aylık 4 üstte 2 altta dişi vardı. Dün farkettim ki 2 tane de üst arka azı çıkmış sivri sivri elime geliyo. Günde 4 defa falan emiyo, gece beslenmesini 10. Ayda kesmiştim zaten. Ama emme süresi çok uzadı. Emdikçe emiyo, hatta geçen gece uyandı ve meme istedi ağlaya ağlaya ,ben dişe yordum da bilemiyorum da. Ucu çıkmış azının devamı çıkarken de acı verir mi çocuğa ondan mı böyle yapıyor acaba. Şimdiye kadar hiç dişinin çıktığını anlamadım çok şükür huysuzluk uykusuzluk vs hiç bı yan etki yapmadı oğlumda, ondan emin olamadım şimdi bu emmeye düşme sebebinin dişten olup olamayacağına.