Bebeğim daha iki aylık ama uyumuyo sabah 7-8 de kalkar bidaha akşam 11-12 gibi uyuyo gece sürekli uyanıyo gün içindede uyuttuğumda yarım saat bile uyumuyo uykuya dalamıyo varmı öyle olan ne yapıyorsunuz siz merak ediyorum çok yoruluyorum bu şekilde Akşamdan çok mızmız ağlak doktor kolik olduğunu söyledi gaz sorunumuzda var uykusundan ağlayarak zorlanarak uyanıyo