Merve eylusko_ yani revizyonda bir kısmı kaldırılıyor ya tırnağın. Benim ilk öyle denendi sonrasında komple tırnak alındı.
eylusko_ Merve kac gune gecti dikis acisi . 1 hafta oldu asla dokunamıyorum asla minicik bebeğim de var çok zor durumdayım . diğer ayağımda batmaya başladı onun acısı daha fazla
Merve eylusko_ aaaa neden o kadar acıyor. Sadece ilk gece kesiyorlar gibiydi çok acı ağrı yapmıştı. Sonrasında hiç acımadı yani