Merhaba ,kızım 4.ay 20 günlük. Diyete başlayalı 1 ay oluyor. Sırasıyla bütün alerjik gidalar yasaklı listesine eklendi. Neredeyse cok az şey ile besleniyorum. Ama hala 3-4 günde bir kakada kan görüyorum. Nokta nokta bazen cizgi seklinde. Mukus zaten hiç bitmedi. Onun icin forumda ek gida da bitecegine ikna oldum. Egzama,kizariklik tam gecti derken tekrarliyor. Ancak bu kan neden? Neyin dokunduğunu nasıl bileceğim?
Anlam veremiyorum. Bulamiyorum. Tecrubelerinizi lutfen paylaşabilir misiniz?