Bedsssss
Takıpli doktoru kızıma 3 gun kurali onermedi. Alerjik bebek olsa şimdiye kadar çıkardı dedi.
Sebzeleri corba seklinde icine bulgur, pirinc,, şehriye vs atarak yapmami soyledi ve ek gidaya bu sekilde basladim. 5 aylikken gecmesini uygun gördü.
6 aylikken kahvaltı ogle yemegi vs seklinde ilertti mesela
Burada önemli olan Takıpli doktoru olmasi ve çocuga gore karar vermesi bence.
Aynı doktor bir tanıdığımıza bambaska onerilerde bulunmuştu