Balkizlarim Defnem20 Taş sert zemin bence götürün ✨ Nefessiz kalarak ağlama oldumu morarma kusma gözde kayma vs vs
Seden Defnem20 benim oglumda düşmüştü oyle ayagi kaydi birden tutamadim bende kafasini vurmustu ağladi biraz ama cok sukur bisey olmamisti ben takip etmiştim 2 saat
Saremkuzu Defnem20 hemen götürmelisiniz, neden şüphe içinde bekleyesiniz ki, hastane de müşahade olmanız daha mantıklı
Defnem20 Seden bende de öyle oldu işte ağladı baya şimdi aglamiyor ama kafam açıyor diyor ben elleyince