Nolurnolmaz ben yaşamıştım banada aynı 2 hafta sonra gel demişti öyle demesinin sebebi belki geç döllenme olabilir diye 2 hafta sonra gel diyorlar benim 2 hafta sonra gittiğimde kese boş çıkmıştı hatta beklediğimiz için çürümeye gelmiş hemen kürtajla içini temizlememiz lazım dedi gün içinde kürtaj oldum 10 dakikalık bir işlem oldu 2 hafta bekle bakalım canım her ihtimale karşı