Sütüm az hem arttırmak için hem de çalışmaya başlarsam diye stoklamak için kiralamaya karar verdim . Lansinoh un tekli olanını ikinci el aldım sagdigim zaman hiç çıkmıyor nerdeyse 10 ml falan . Elle saginca bile daha çok çıkıyor . Aletten mi bilemedim . Hastane tipi hem vakit tasarrufu hem çekiş gücü daha mantıklı geldi bana . Kiralayan var mı internetten görüyorum ama güvenilir tavsiye edeceğiniz bir satıcı var mi