Melekannesiiiii
Takarim..
En basindan beri takiyorum, yolda yururken bile cikarmayanlardanim cift maske takiyorum, kapali alanlarda n95 ne ailemin nede bir baskasinin vebaline giremem.. Ama gel gor ki 2 yil sonunda yakalandik bu hastaliga karantinamiz bitti ama yine pozitif devam ediyoruz, ise donebilirsiniz denildigi halde esim gitmiyor Negatif olana kadarda gitmeyecek..