Kızım 14 ay 10 günlük 3 gecedir sürekli geceleri uykusunda ağlıyor. Kucağıma alıyorum sakinleştirip tekrar yatağına koyuyorum Yatağa koyar koymaz başlıyor ağlamaya. Kucağımda uyuyor ama yatağında ağlıyor 🤦♀️ Sizlerde de böyle mi. Ya da bunun nedeni ne olabilir