Merhaba anneler kızımın 1 yaş günü için dolap uygulamasından etiketli ürün almıştım ama küçük geldi bazı kalıplar tam oluyor ama bu defa olmadı elbise çok tatlı sadece olucak mı diye giydirip çıkardım aldığım fiyata satıyorum biraz daha yardımcı olurum isterseniz hiç kullanılmadı 9-12 ay