Mucizemm09 Selam güzel anneler 🌸 Oğlum 3 aylık. Etrafımdakiler sünneti şimdi yaptırmamdan yana. Büyüyünce zor oluyor diyorlar. Bezde çabuk iyileşiyormuş sanırsam. Siz ne yaptınız sizin düşünceniz ne kızlar?
Saziyersin Mucizemm09 oğlum suan 7 bucuk aylık 3 aylık iken bizde sunnet ettirdik evet iyileşme suresi çabuk iyice hareketlenmeye ettirmek dogrusu
Badehandeyldz Mucizemm09 9 aylık hala sünnet olmadı daha küçükken yumurtalıkları şişti yapmadılar şimdi benim cesaretim yok çok haraketli bence yaptırın
Nrgs Mucizemm09 3,5 aylıkken yaptırdım, aldığım en doğru kararlardan biridir ki sizin aksinize benim etrafımdaki herkes karşıydı şimdi iyi ki bizi dinlememişsin diyorlar , ne kadar erken olursa o kadar iyi
Tgcedalsevinc Oğlum 2 aylık biz doğumdan 10 gün sonra sünnet ettirdik. Doktorumuzun onayıyla. İyileşme süreci hızlı oldu. İleride travma olarak kalacağına daha anlamıyorken yaptırmak mantıklı geldi.
Mucizemm09 Tgcedalsevinc bende öyle düşündüm etrafımda büyüyünce yaptıranlar çok pişman evi yıkıyorlarmış ağlıyorlarmış zor geçiyormuş onlarda bu süreç
Seymasaf_16 Mucizemm09 5 buçuk aylıkken kestirdim çevrenize katılıyorum hareketlenirse çok zorlanırsınız küçükken daha çabuk iyileşiyor
glsma06 Mucizemm09 4 ayllikken yaptirdim 1 haftada iyilesti iyiki de yaptirmisim cok com cabuk topladi ilk cisinj yaparken agladi bir de anestezide gayet rahatiz 5 ay gunliguz su an
melasya Mucizemm09 kesinlikle kicukken yaptirin.pandemindolayisiyla erteledik ve 17 aylikken artik mecbur sunnet olmasi gerekti o aylarda hic yapmak istemedim.madem kucukken olmadi 4 yassonrasina birakmistik.dr mecburi sunnet deyince oldu ama tam 1 ay ugrastim onunla.ilk gun hatirlamak bile istemiyorum.herseyin cok farkinda oldugu yurudugu kostugu saniye yerinde durmadigi bir zaman 17 ay.firsatiniz varken yaptirin.simdi dogum yapsaydim hemen ilk ay yaptirirdim.
Smali Mucizemm09 canim 3 aylikken yaptirdik.simdi 1yasinda altini degistirmek bile problem.surekli kacma pesinde.asla durmuyor.benimde onerim erken olmasi yonunde.hem aci hissi olmuyor.oglum hic aglamamisti.fitil Vs Ile cok guzel organize etmistik o donemi.3 gunde yaralar iyilesti 1haftadada normal bezini takmaya basladim ilk UC gun kutu kahve bardagi koyuyorduk doktor önerisi ile.bide doktor sey demisti.ilerde cocugunuzun yasayacagi stresli smdi siz yasiyorsunuz.o kdr dogru bir sozmus ki.buyudukte onlarda herseyin farkinda oluyor.simdi kontrole gitsek bile aglamaya basliyor.
Mucizemm09 Smali aynen öyle olsun bitsin alt tarafı sünnet. Düğün falan yapanlara gülüyordum kestirdi diye niye oynarlar diye 😄 Mevlüt yaptırırım derdim ilerde oğlum olursa. Onda da pandemi var malesef.
Nazz01 5 aylıkken yaptırdık iyikide yaptırmışız şuanda 18 aylık ve şimdi yaptırsam çok zor olurdu yerinde durmuyor çünkü