Arkadaşlar kızım 4 aylık ve maalesef uzun süredir ayakta sallayarak uyumaya başladı. Bıraktığım gibi uyanıyor. Hiç bir iş yapamaz oldum. E haliyle kızıma verimli olamıyorum yorgun olduğum için. E bebekten otomatik ana kucağı sipariş verdim. Memnun olanlar da vardı yorumlarda. Aranız da kullanıp faydasını gören var mı acaba ?