Oldugugibibiri Secilllll çok geçmiş olsun sizi çok iyi anlıyorum ben bile çok zor atlattım yavrum kim bilir ne çekiyor
EDN0948 Oldugugibibiri ama biz mecburi bir şekilde yattık hastanede çünkü oğlum havale geçirdi ateşten 😞
Miracagri Aynisini bizde yasadik ishal oldu cok huzursuz cok agliyordu gece 4 de hastaneye götürdüğümuz bile oldu probiyotik antibiyotik verdiler kusmasi vardi bide mide surubu. Hastenede serum taktilar. Serumdan snra cok rahatlamsti yavrum