Bilgehan bunu neye göre hissettiniz? Bu dedikleriniz süt alerjsini göstermez ki. Bizzat ben süt alerjisi annesiyim bebeğim dogdugundan 1 hafta sonra aşırı gazlanmaya başlamıştı, bağırsaklarından duyduğum sesleri, gürültülü kaka yapmaları hiç geçmiyordu cok ağlıyordu. Sürekli kıvranıyordu doktor doktor gezdirdim bana dedikleri gazli kolik bebek bu. Düşün ki bu şikayetlerle doktor bile anlayamadi. Bunun sonucunda belirli gaz damlalari verildi kullandik azaldi sandik ama hep devam etti. En son 2 aylıkken bebeğimin bezinde kanli ve oldukça mukuslu kaka gördük baslandi tahlillere mamasi değiştirildi ve süt alerjisi oldugu buradan kesinleşti...