Oykuuuuuu Kızlar selam her ay düzenli olarak götürüyor musunuz doktor kontrolüne bebeğim 63 günlük şuan şehir merkezinde oturmuyoruz arabamız da tamirde bebeğimi ancak 65 günlükken 2 ay kontrolüne götürebileceğim sizce sıkıntı var mı
thecamellia Oykuuuuuu ilk üç ay her ay gittik 3. ayda rotavürüs aşısı oldu birde 5. ayda olacak şuan 4 aylık bu ay çağırmadı doktor nisanda gidicez bir daha 5. ayda
Aselemine27 Oykuuuuuu Ben hiç götüremedim her ay aşısına gidiyordum o kadar yani bebek rahatsa iyiyse gitmek gerekmiyor bence kalça testi fkn testlerini yaptırdım