uykularharamolduuu Sanırım atak haftasına girdik dünden beri gündüz uykuları max yarım saat. Tam uyuyor aradan 10 dakika geçmeden ağlıyor. Uyumadığıı için de huysuzlanıyor. Gece uykularımız da sıkıntılı olmaya başladı ne yapmam gerek çok yoruldum 😮💨