yuhumgeliy Kızlar 4 ay oldu doğum yapalı son 1 aydır o kadar çok saçım dökülüyor ki oluk oluk şok oluyorum duşta tararken kuruturken normal dolaşırken her an aşırı derecede dökülüyor kel kalıcam saç diplerim gözüküyor. Siz ne çare buldunuz ya bu ne böyle
Mizmizmyrtle yuhumgeliy benimde hamilelikte saçlarım gürleşti sıklaştı gel gör ki doğum yaptım 5.5 ay oldu her yer saç oluk oluk dökülmüyor ama her yerde saçlarım var yerde koltukta yatakta benim de çok dökülüyor
ZeynepNurten yuhumgeliy canım benim aynı asla saçım açık dolaşamıyorum ama yenileri çıkacak merak etme belli bi süre devam ediyo bu dökülme maalesef ki
Kubraa22 yuhumgeliy benimde kızım 3 aylık ve inanılmaz dökülüyor hatta bugün kan verdim bi vitaminlerime falan baktırıcam ona göre takviye alıcam
Alevvvv yuhumgeliy aynı dert bendede var canm hamileyken cok güzeldi saçlarım şimdi cok dökülüyor heryer de saç en nefret ettiğim şey valla
yuhumgeliy Ay herkeste aynı dert mi var 🤦♀️ Çözüm de yok ya inşallah toparlanır ya bende saçım hep toplu geziyorum mecburen kestirsek biraz toparlar mı acaba o kadar uzattım şimdi kestirecek miyim 🥲
ardenbebekk yuhumgeliy duşta ayrı tararken ayrı evde her yer saç bebeğim 4.5 aylık 🤦🏽♀️ Çocuğun çorabından bezinden bile benim saçlarım çıkıyor imomlatte aldım insallah ise yarar. Hamileyken bir tel dökülmedi o saçlar şimdi dökülüyormuş korkma duracak dediler ya hayırlısı insallah durur