Kızlar perşembe gününden beri minik minik öksürüğüm var. Kapalı ortamda arabada daha da şiddetleniyor yattığımda da artıyor.bir buçuk hafta önce de kuzenlerle buluştuk kuzenim covid çıktı Onun dışında ne bi ağrım ne koku kaybım ne burun akıntım hiç bir şeyim yok. Test verdim sizce sonuç nedir ölücem meraktan, bir boğaz kaşıntısıyla corona olunur mu yahu 🥺