Araseymen eltimin bebegi idrarda enfeksiyon çıkmış doktoe emin olmak için 2.ci tahlili istemiş eğer yine çıkarsa yatış yapılacakmış.annesiz yatirmiyorlar dimi? başına böyle bise gelen oldumu süreç nasil ilerliyor.
Elf123 Araseymen geçmiş olsun bende oğlum için dün verdim temiz çıktı Yinede içim rahat değil yanlış çıkmışmıdır diye belirtileri nelerdi
Birpasaannesi23 Araseymen yok annesine anında olur. Rabbim şifa versn merak etmeyin 7 gün antibiyotik tedavisiyle toparlıyor çocuklar. Benm bebegm de dogdugu gün küvese alındı enfeksyndan
Araseymen BoranSelcuk bilmiyoruzki canim idrarinda çıkmış.doktor doğarken kapmış olabilir yada banyo suyunda cocugu kafasını vücudunun kirini akittiginiz su dolu legende yikayinca başından akan kirden bile kapar cocuklari yikarken file kullanin yikandigi kirli su vücuduna değmesin demis.ama bakalim 2.ci tahlilde ayni şeyi söyleyecekmi
Araseymen Elf123 canim uyku esnasında idrarini yapmiyor tutuyordu bide beslenme reddi vardi sürekli uyuyordu falan filan.