Kızlar 2 ay 22 günlük anneyim bebegimi günde 2 3 kez falan anca emzirebiliyorum 3 gündür rahatszm bogazmda yara cıkmıs acayip bas agrım halsizligim var bogazım acıdıgı icin günde 1 parca anca bisey yiyebiliyorum bugün daha bisey yemedim gecen cumartesi 70 kiloydum bugün tartldm 68 kiloyum bu kdr kilo kaybı sizce normal mi yanıtlarsanız sevinirim