Benim kızımda da oldu 17 günlükken doktor normal yenidoğanlarda dedi.baya ucu yağlı yağlı heryerini sarmış ti,sonra eve hemşire geldi emzirirken çok kalın olmasın üstü birde sık sık banyo yaptırın dedi zamanla gecti.Merak etmeyin yani yenidoğanda hormonlardan dolayı olması normal