Beyaz16 Merhaba 6 buçuk ay önce sezeryanla doğum yaptım. Hala regli olmadım. Geçen ay sadece bir gün leke geldi. Bu ayda 3 gün leke geldi. Regli oldum zannettim ama devamı yok. Var mı başına gelen ?
Sulee_ Beyaz16 benimde öyle olmuştu normal leke leke geliyordu 5 ay oldu doğum yapalı dün oldum regli bu zamana kadar bazen leke geliyordu