-erCansu- 1ANNE1MERTEFE ay geçmiş olsun bende gç olmadıgından bilemiyorum nası bi duygu 🤣 hakikaten okdr zorluyormuydu ya hepmi büyğktğki dığumdan sonramı zorladı
1ANNE1MERTEFE Tuba11 Ameliyat 2 buçuk saat sürecek iz göğüs altında test T kalcak ama iz geçici olcak dedi dokturum kendisine inancım sonsuz süt kanallarım hiç bir şekilde zarar görmicek yaşım 23 doktorum hiç korkma dedi silikon büyütme için takılır benden yağ alıncak her göğüsten 1 kilo toplam 2 kilo yağ alcak 16 bine olcam incirlideBaşka bilmek istediğin bişey varsa seve seve cevap veririm çıkınca iğleşme sürecim hakkında özelden kendimi ilk hissettimde yazarım canım eğer istersen
Tuba11 1ANNE1MERTEFE oy çok teşekkür ederim canım inşallah çok güzel bir şekilde geçer herşey istediğin gibi olur 🙏🥰🥰
Senakrc Bende istiyorum yaa göğüs ölçünüz neydi peki sarkmadan dolayı mı büyüklüğü de mi sorun oldu ?
1ANNE1MERTEFE Senakrc Canım posta yazdığım sıkıntılarım vardı zaten ama şöyle bişeyde var göğüsteki damarlarım tıkanmış ve oksijen dağılmıyor 110 takıyorum şuan toparlayıcı
1ANNE1MERTEFE Minisin_annesi valla et canım damarlarım tıkanmış 110 toparlayıcı takıyorum ama ameliyat olunca çatlatıcam sizi 😂😂😂😂😂😂hep kıskandım artık kıskandırcam
1ANNE1MERTEFE Minisin_annesi Valla öylesiniz bide şey var herkes büyük ister büyük ister isterse göbeğe inen 2 tane daha kafa istemez
Comologgo 1ANNE1MERTEFE ilerde bebek düşünürsek emzirmeyi engellemiez mi ? Süt bezlerine zArar vermiyor mu ? Plastik cerraha mi yaptiriyorsunuz ? Sıkıntı olduğunu nasıl anladınız ağrı mi vardı ? Ameliyat sonrası beni de bilgilendirir misiniz
1ANNE1MERTEFE Comologgo Canım süt bezlerine zarar vermiyor asla fazla yağı alıyor sadece plastik cerrahi uzmanı yapcak canım doktoruma güvenim sonsuz sıkıntı olduğunu zaten gözle gören herkes hemen bugün yat ol deniliyor 110 toparlayıcı kullanıyorum damarlarım tıkanmış oksijen dağılmıyor ve posta yazan sorunlar ve daha fazlası seve seve özelden yazarım kendimi iyi hissettim ilk an
Minisin_annesi 1ANNE1MERTEFE benim yengemde senin gibi göğüsleri büyük ama toparlayıcı sütyenlerden takınca azcık kamufle edebiliyor sırtında kambur bu yüzden aşırı şekilde sütü var MAŞALLAH kardeşim bile yengemin sütüyle beslendi bi süre okadar çoktu ki 3 çocuk doyardı 😂bide kuzenim aynı senin gibiydi oda dayanamadı ameliyat oldu dalga geçerdi kendiyle 2 yastığım var 😂😂😂😂😂
sadeturkvatandasi 1ANNE1MERTEFE bende İstanbuldayım ve kesin olacağım, ama ilk devlette şansımı denemek istiyorum, benimkiler çok emzirme ve kilo alımıyla birlikte iyice büyüyüp sarktılar, doktorunuz ilk başta kilo vermenizi istedi mi?
1ANNE1MERTEFE sadeturkvatandasi hayır kilo ver demedi çünkü damatlarım tıkanmış benim doktorum devletteydi ama korona yüzünden bu ameliyat yapılıyor oyüzden özelde olucam
sadeturkvatandasi 1ANNE1MERTEFE sevindim sizin adınıza acısız sızısız geçer inşallah💕 kendinizi iyi hissetiğinizde tekrar post açın lütfen tecrübelerini paylaşın.
1ANNE1MERTEFE Minisin_annesi öyle haklılar ki valla olan herkes çok mutlu benşm sütten büyük degil ama canım yağ sırf keşke süt olsada bende bu göğüslerle 10 çocuk beslerim besili dana gibi😂😂😂ameliyat olcam ya son gün kendimle iyice dalga geçiyorum aynaya bakıp bakıp 😂😂😂😂
alisileedis 1ANNE1MERTEFE Ben de olmuştum 18 yaşındayken. Hayatta kendim için yaptığım en büyük iyilik. Sadece süt olmadı ondan çok üzgünüm ama çok stresli zamanlar geçirdim oda etkilemiş olabilir.
1ANNE1MERTEFE alisileedis herkes sizin gibi düşünüyor gerçekten hee süt gelmez isede mamalar bunun İÇİN var
1ANNE1MERTEFE sadeturkvatandasi Canım bir kaçtanr anne yine istedi bunu özelden degil artık post açarım umarım görürsünüz yine buraya açtığımda Bilgi versem hepinize bildirim gelir mi acaba