Badem ben kirada oturuyorum sürekli gözümün önünde tuttuğum için hiçbi korumalık yaptırmadık olduğumuz odanında kapısını kapatıyorduk 20 aylık şuan biliyor merdivenin tehlikeli olduğunu kapıyı açık bıraksamda gitmiyor oraya odaları geziyor geri geliyor ama tabiki riske atmamak gerek kapı yaptırılması daha iyi olur 2 yaşa kadar kullanılır sonradan anlıyorlar zaten