fatma-dll Biz geçen hafta yaptırdık bebeğim 4 aylık. Takip ettiğim beğendiğim bir üroloji doktoru vardı ama ameliyathanede yapıyor. Oraya bebeğimi göndermek istemedim soğuk bir yer olduğu için ve korkmasın diye. O yüzden başka bir doktorun kliniğinde yaptırdık (çocuk cerrahisiydi) yanında biz de olduk. Dişçi gibi düşünebilirsiniz. Bebeğim lokal oldu ama hareketli bebeklerde genel de yapılabilir. Ben yanıma sevdiği bir oyuncak aldım. Büyük beden alt kıyafet ve büyük beden bez aldım. Bizim doktorumuz sünnet sonrası karton Türk kahvesi boy bardağın arkasını kesti ve pipisinin tepesine geçirdik. Beze değmesin diye. 10 gün boyunca bardak+antibiyotikli krem ve kremden 1 saat sonra kantaron yağı kullandık. Günde 4 kez. 06-12-18-24 şeklinde saatlendirmiştim. Ve ilk 2-3 gün boyunca calpol kullandık. Ve en önemlisi sünnete gitmeden 45 dk önce eczaneden aldığımız anestezik krem (jatex veya emla) pipisinin dip kısmına sürdük streçle kapattık. Gidene kadar uyuşmuştu ve anestezi yapılan iğneyi asla hissetmedi ☺️ Eve gelince anestezi etkisi geçince biraz ağladı, aşı sonrası ağlaması gibiydi. Hemen şurup içirdik sonra bir daha huzursuzluğu olmadı. Geçmiş olsun şimdiden 🍀