Melike6152 bebeklerde 3 yaşa kadar bacakların ön/yan kası tercih edilir çünkü bizim genel olarak yaptırdığımız popo kası bebeklerde gelişmediğinden siyatik sinire denk gelme riski fazla. Koldan yapılan aşı ise kas içine değil, deri altına yapılır. Ovalamayın, bastırmayın ve 2-3 gün duş aldırmayın bebeğinize. Geçmiş olsun🍀