yamanikoo8 Kızlar merhaba oğluma bübchen marka şampuan ve bebek yağı kullanıyordum yenisini almak için araştırdığımda bebek sütü olduğunu da farkettirmeden sizce hangisi daha iyidir kullanan var mı aranızda
PurpleTail yamanikoo8 ikisini de kullanıyorum. Yağı masaj yaparken sütü de banyodan sonra..sütü çok hoş kokuyor.
51_Merve yamanikoo8 süt bnce çok güzel kokuyor hemde çok iyi nemlendirici ben kendi yüzüme bile sürüyorum