Rumeysa28 Aselemine27 normal evet bebek büyüdükçe anne sütü deki yağ oranı azaldıkça bebekte kabızlık ortaya çıkıyor mümkün oldukça lifli yiyecekler tüketin
569767 Aselemine27 normal bizde düzenli yapardık 3.5 aydan sonra 10 günde bi yapmaya bile başladı dr dedi yaparken zorlanmiyorsa kabızlık yoksa 10 güne kadar normal bi sorun yok dedi
yektasmom Aselemine27 evet normal o hergün kaka yapma dönemi bitiyor ve bi süre haftada bir falan yapıyorlar ben de çok korkup doktora gittim, güldü doktor 🤦🏻♀️ Üç aylık benim oğlum da bu hafta mesela iki kere yaptı, bi süre de böyle gidecek sanırım.
2368 Benim kızımda her gün iki defa yapardı 7 aylık benimkide artık iki haftadır 3-4 gğnde bir yapıyo yaptığında kabız değilse bide huzursuz değilse normal canım
Htctpc Aselemine27 merak etmeyin bir dönem oluyor öyle.Büyüdükçe ilk zamanki gibi sık yapmıyorlar.Benim bebeğim de ilk başlarda her gün yapardı.Sonra 7-8 günde bir yapmaya başladı.1-2 öyle geçiyor.Sonra yine düzene giriyor telaşlanmayın.
yektasmom Aselemine27 yok yok oluyor ilk zamanlarda ki gibi kokusuz değil artık kakası tabi biz mama da içiyoruz ondan da olabilir