Merhaba öncelikle :) Bebeğim şuan 9 aylık iştahsız pek bir şey yemiyor . Biliyorum çok zararlı ama telefon dan bir şeyler açıp izletince gerçekten çok yiyor dalıyor telefona karnını doyururken aslin da gözlerine de zarar vermiş oluyorum , sizler neler yapıyorsunuz fikrinizi almak istedim.