Bedsssss Kzlar oğlum 5 buçuk aylık pek oyuncakla oynamayı sevmiyor. Bugün yanına ayiciginjn birini koydum onu sevdi sarılıp uyuyakaldı 8 tane dha ayicigi ve topu flan var o oyuncakları makkneye atıp bi vermeden yikasam sorun olurmu acaba
Annesinin_kuzusu00 Bedsssss ben legolari bile makinede yikiyorum.Pelus oyuncaklari falan hep yikiyorum.
Ummuscetinkaya Bedsssss 15 dk program var bende bütün peluşlarını yıkıyorum. Diğer arabalarını Legolarını mutfak malzemelerini bulaşık makinesine atıyorum. Plastik bebeklerini de ya banyoda yıkıyoruz yada bulaşık makinesinde
Minis Peluslari bez bebekleri falan makinaya atıyorum. Bi tanıdığım diğer oyuncakları bulaşık makinasına atiyordu😂
Ummuscetinkaya Bedsssss valla ne yapayım hepsini yağın içine atmıştı o an dedim yıkar mı yıkar yıkamazsa atarız😂 o günden itibaren hakladığı oyuncakları atar yıkarım makine de ama tabiki makine boş oluyor ve en düşük ayarda oluyor 😂
iremyy Bedsssss Plastik oyuncakları bulaşık, peluşları çamaşır makinesinde en düşük ayarda yıkıyorum düzenli olarak.
Minnakelifim03 Bedsssss peluslaei yıkayın sürekli hiç bi sıkıntı olmaz diğer oyuncaklarını da elde yikaywbikirsiniz. 30 40 derecede 800 devirde yıkıyorum bisey olmuyor sonra kalorifer yanında kuruluyor çok fazla deterjan dökme yumuşatıcı kullanma