Kızlar 2 aylık olacak 3 güm sonra bebeğim. Düne kadar 4 saatte bir geceleri acıkır uyanırdı. Dün sabah 6 da uyandı 7 saat deliksiz uyumuş. Kuzenim benimki de öyleydi ne güzel işte diyor. Ben korkuyorum böyle olan varmı yani acıkmadan sabaha kadar uyuyan 2 aylık bebeği olan. Haftaya doktora gidicez kontrolü var zaten ama yine de danışmak istedimmmmm:/