21aylık kızım 2haftadır grip ve balgamlı öksürük var doktorumuz mukotik şurup verdi ibrofen zero antibiyotik verdi ama kızım balgamı çıkaramadı uyku yattıgı zaman çok öksürrüyor burunu temizliyorum ama yinede geçmedi dün biraz kustu balgam çıktı ama halla devam ediyor hırıltı ve öksürük burun akıntısı tekrar başladı