Yusaydef Sizde de lastik kısmı iz yapıyor mu 6.500 kg 3 numara kullanıyoruz ama lastik izi oluyor hep
Haydinn Yusaydef canım o lastiği komple yırtma ama küçük bi yırt en azından bi tık bollaşır anlatabildim mi bilmiyorum ama 😀 biz bi ara sleepy kullanıyorduk ben komple yırtttım sızdırma vs de olmadı deneyin öyle isterseniz
Yusaydef Haydinn anladım 😂😂 bnde komple yoçırttım bikaç defa baktım çıkıyor geri yapmadım 😂 ama dediğin gibi yapim
Yigitsvlm Yusaydef evet küçük numaralar bi arkadaş demiş zaten iç lastiklerini biraz genişletiyorum biraz daha rahatlıyor gibi sanki
UMUTCAN_ASYA Yusaydef bizde 3 kullanıyoruz cok hafif iz yapıyor sızdırma su bu asla olmadi genel olarak memnunum kac aylik bebeginiz
Bitikmomi Yusaydef baby turco numarası küçük değilse lastik izi yapmıyor. Lastik izinde sleepy der susarım 😆
Bitikmomi UMUTCAN_ASYA hadi ya molfixde mi yapıyor 😆 aynen bende memnunum turcodan birde bebem natural denicem ama
Serserilikiz Yusaydef bende lastik izi yapmıştı hemen bıraktım şimdi bebem natural kullanıyorum hiç iz yapmadı çokta memnunum
Yusaydef Serserilikiz yaa evet bnde dün trendyoldan o bezin yorumlarına baktım da çok memnunlar bunu değiştirirsem ona geçicem fiyat olarak da makul
Babyfacee Yusaydef evet hiç sıkı bağlamadığım halde kıpkırmızı iz yaptı. Satıcıya sordum alerji olabilir dedi. Hemen kullanmayı bıraktım. Bence lastik kısımları kötü malzemeden yapmışlar o bezin. Sleepy natural kullanıyorum çok memnunum şuan
UMUTCAN_ASYA Bitikmomi hic deme ya Molfix rezalet sızdırma iz yapma konusunda berbatt… İyiki gectim baby turco ya eger memnunsan hic değişme popislerine yazik🥰