Laden Edda112 nuna pepp kullanıyorum. Sürüşü manevrası harika fakat küçük biraz. Önceki arabamız kocamandı çok genişti. Ona göre epey küçük kalıyor ama güzel🌺
Edda112 Laden teşekkür ederim dün bunu aldım bende bekliyorum gelmesini bende özellikle küçük olsun istedim sağlam ve hafif duruyor ☺️