Bebeğimi verdiğim bakıcı sürekli hasta oluyor ve bebeğe de geçiyor. Kendisi sürekli gezen birisi, okulda çocukları da var. Galiba oralarda kapıyor sonra bebeğe sonra bize geçiyor. Etrafımda başka bakıcı da bulamadım çalışmam da gerekiyor😔 Hasta olunca maske tak diyorum ama ne kadar uyguluyor bilmiyorum bebek sürekli hasta olunca demekki geçiyor. Çok çaresizim ne yapmalıyım 😔