Ummahan250820 Merhaba canlarım benengım yakında 6 aylık asısını olacak 4 ay asısında cok ezıyt etmıstı bundasa oyle olacak dıye korkuyorum sızlerın herhangı bır yan etkısı oldumu acaba
Yoruldum Ummahan250820 benim bebeğim de 2 ve 4. Ay aşısı çok zor geçmişti 6. Ay sıfır semptom ile geçti çok şükür, güzel düşünün ✨
Asyaayaz1 En rahat geçirdiğim 6 ay aşısı oldu diğerleri hep ateş vs olmuştu bunda hiç sorun yaşamadı kızım
Ummahan250820 Asyaayaz1 inşallah bizimde oyle olur canım sızın bebıs ne kadarlık oldu sızı happymomdan tanıyorum🥰