Teusa Sagip dolaba koyduğum sütü cikardim ama içinde böyle kaymağimsi şeyler vardı. Sabah sağıp koymuştum dolaba. Sütün yağı falan mı acaba 😁 hep bu şekilde mi oluyor?
Buketpoyraz Teusa bende birlere sagıdıgımda dolaptan çıkardım bozulmuş sandım hepsini dökmüştüm 😕😕 sonra arkadaşlarım söyledi , onu ısıtınca o yağ eriyor süte karışıyor dedi 😂 boşu boşuna güzelim sütü dökmüştüm 😭