Kızlar bugün 19 aylık olduk ara ara ayak ucuna basıyor öyle yürüyor ya evde altı kaydırmaz çorap giyiyor pandif falan giyse rahat edemiyor derim ama neden yapıyor ki bunu tombik penguen gibi oluyor gülüyoruz falan ama neden olabilir aceba sürekli tekrarladığı ya da uzun süre yaptığı birşey değil bir kaç saniye sadece 💆🏻♀️ Bir de azı dişler bastırdı iyice bu aylarda çıkaran var mı 🙆🏻♀️