Kızlar benim kafama takılan birşey var mesela süt sagarken dışarda 3 saat dolapta 3 gün durabiliyor ya sut sagarken bebeğim uyuyor uyandığında veriyorum genelde 3 saat duruyor ya en kötü uyanmadan 1 2 saat dışarda kalıp direk biberona verip icirince bi sknti olur mu ya da ila 1 saat bile dışarda kalsa ila ısıtmam gerek mi ??