Nurcukk01 doktorumun ilk başlarda dediği sarılık olma zamanı geçtiyss bırak cocugu rahat istediği kadar uyusun acıkınca kalkar ağlar o zaten dedi bende kaldırmıyordum o denemlerde cocugu kalktugı zaman veriyordum meme yada mama eğer baktık uzun uyuyor buna baglı kilo almıyorsa o zaman kaldırmamız gerekebilir demişti öyle bişide olmadı