Kuzeytoo benimki 3 ay 21 günlükken atağa girdi . Sebepsizce sabahtan akşama ağlıyordu uykuya dalma süresi uzadı ve geceleri sayamadığım kadar çok uyandı. Hemde bağırarak. Şuan hala memnun edemiyoruz 😂 gece yine uyanıyor ama uykuya dalma süresi eskisine döndü diyebilirim. Bide ben inatla aynı saatlerde aynı rutinle uyutmaya çalıştım , ataktan önce olduğu gibi. İki hafta böyle sürdü . Şuan hala atak döneminde görünüyor , tekrar artar mı bu durum inanın bilmiyorum ama şuan bir tık daha rahatız bende sallama işini bırakmak istiyorum. Pis pis la falan uyuyan bir bebek değil benimki asla. Sizin belki diş dönemi başlamış olanilir mi ? Onda da ağlayarak uyanma oluyor diye biliyorum