Merhaba kızlar bebeğim 4,5 aylık ve bağırsak tepkili alerjisi var. Geçen pazartesi Demir ilacı verdim (iki gün sonra kestim) o günden beri kakası aşırı kanlı
diyet yapıyorum (kesinlikle kaçak yok ) aynı şeyleri hep yiyorum (kakası düzelsin diye iki gündür zeytin ve ekmek yiyorum) ama yok kakasında çok fazla kan var (kanlı ve yeşil)
acaba alerji değil de başka şey olabilir mi? Bir haftada kaka hiç düzelmez mi?
eşimi bekliyorum akşama acile götürecem ama akşama kadar kafayı yiyecem 😔