Patasana_ evet benim de Mochi alma sebebim düzenli sağım yapamıyor oluşumdu. Çünkü priz gerekiyor. Çocuk bazen ayağımda oluyor, bazen ben prize uzak oluyorum, sağma işini erteliyorum, erteledikçe sütüm geri çekiliyor. Ama Mochi’de aleti tutman gerekmiyor. Priz gerekmiyor. Nereye gidersen oraya götür. Ben oda oda yanımda taşıdım. Kahvaltı yaparken bile o göğsümde tutturulmuş bir şekilde oluyor ve kolayca sağıyor sütü. Damla damla sağmasına sabrın yoksa, benim gibi Mochi göğsünde tutturulmuş iken üstten göğsünü sıkarak sağımı hızlandırabilirsin. Mochi’yi memeye iyi yerleştirdiğinde çok başarılı bir sağım yapabiliyor. İnşallah senin de sütün benimki gibi artar canım 🤲🏻