Prenses070219 aslında peynir altı suyunu kaynatarak yapılan en en iyisi ama biraz lor için fazla peyniralfi suyu gerekiyor. Ben izlediğim bir süt teknolojisi mühendisi, mesela 1 lt süte 300 ml kadar peyniralfi suyu koydu, ama bu oranlar çok önemli değil yaptıkça anlıyorsunuz ne kadar süte ne kadar peynir altı suyu gerektiğini. Neyse sute peyniralfi suyunu ekleyip ocakta kaynamaya birakiyorsunuz, süt kesilmiş gibi oluyor. Kesildikten sonra soğumaya bırakın sonrada süzün. Benim bazen yapamadigimda oldu yani tutturamadim aetik sütten mi beceremedim mi bilmiyorum ama 1 13 aylık olana kadar bu şekilde yapip yedirdim.