herkese merhaba kızım bır yas asısı oldu ıkı hafta sonra kolda ası yerı kabardı su toplamıs gibi ayrıca vucudunda kırmızı benekler var az sayıda basına gelen var mıdır normal mi bu durum bu gun doktora gpturcem ama gidene kadar basına gelen var mı merak ettim