Theanaaa Kizlar merhaba Sezaryen sonrasi malum biraz gobek kalıyor eskiden giydiğim vucuda oturan elbiseleri suan giyemiyorum daha 3 ay oldu doğum yapali.onereceginiz bi elbise var mi dizlerde fazla renkli olmayan gunluk şık esimle davete gidecegiz🙂
Moon_Light Theanaaa Kuzum benim 2 ay oldu göbek gitti , adet oldun mu sen ? Elbşse içinde A kesim elbiseler tercih etmelisin zevkini bilmediğim için link atmadım
Theanaaa Moon_Light olmadim canim oyle büyük bi gobekten bahsetmiyorum 🥲 onceden jilet gibi duzdu şimdi ameliyat yeri ustu kaliyo oyle yani toparlanmadk daha.sizib vucut farkli benim ki farkli🥲